zondag 1 januari 2017

De laatste blogpost van WLVC

Goedemorgen lieve allemaal....

1 januari 2017.....Ik wil graag iedereen een heeeeeeel mooi Nieuwjaar wensen,  een heel gezond en gelukkig jaar met nieuwe kansen en mogelijkheden. Dat het een onvergetelijk jaar mag worden voor jullie allemaal....onvergetelijk mooi en bijzonder.

Deze dag is voor mij al heel bijzonder want dit is de allerlaatste blogpost van WLVC.
Hele mooie jaren ga ik afsluiten hier op het blog.....een raar idee maar....het is echt waar.
Allemaal heel erg bedankt voor de afgelopen jaren....de deelnames, de reacties, de belangstelling.....het was er allemaal en ik...we...hebben er van genoten.

Natuurlijk nogmaals dank aan al onze sponsors.....wat hebben ze ons veel prijzen weg laten geven...tot het laatst.....heel bijzonder en het maakt me echt heel dankbaar.

Dan natuurlijk het team....de meiden...de dames....de kanjers....Wat hebben ze jullie veel moois laten zien en wat zag het er altijd geweldig uit....origineel, verzorgd, en met heel veel liefde gemaakt.
Dankjewel meiden....jullie waren voor mij onbetaalbaar belangrijk. Ik kon het niet alleen.

Dan gaan we afsluiten met een random-winnaar...zoals altijd en...de top-3 van de laatste challenge....

De random-winnaar is geworden......


Nr. 64 en dat ben jij Cinderella ...Je mag mij mailen voor de prachtige mal die beschikbaar werd gesteld door Scrap & Co. Gefeliciteerd!

Dan komt er nu ook gelijk een top-3 achteraan en de dames die als winnaars uit de bus zijn gekomen zijn:

Nr. 1 Doris


Nr. 2 Gerie


Nr. 3 Nicola (Paper Profusion)


Een top-3 om stil van te worden.....Wat een geweldige creaties....en er waren zoveel prachtige creaties deze keer....Het was niet eenvoudig om te kiezen en we zijn heel dankbaar voor zo'n prachtige afsluitende challenge. Fijn dat jullie er allemaal nog een keer waren.

Voor de winnaar van deze laatste top-3 hebben we nog een prijs van


Doris, ook naar jou gaat deze mooie prijs worden opgestuurd.....


Hoe bijzonder is dit....5x deze prijs weg mogen geven van Marianne Design.....enorm bedankt.

Iedereen die ook maar iets heeft betekent voor WLVC nogmaals heel hartelijk bedankt. Met elkaar hebben we mooie jaren mogen beleven...vol inspiratie, geweldige creaties, top-sponsors, hele mooie prijzen......Teveel om allemaal te benoemen.
Ik heb er van genoten en ik hoop van jullie ook......Blijf lekker vintage kaarten maken.....het is zo leuk.... Ik ga jullie vast ergens terug zien.......
Dan zeg ik nu voor de allerlaatste keer hier bij WLVC.....namens ons hele team......

DANKJEWEL EN EEN HELE FIJNE DAG !!!!!!
xxx Plony



18 opmerkingen:

  1. Dag lieve wlvc team en Plony . Wens jullie allemaal de beste wensen voor 2017 !
    Met heel veel tranen in de ogen lees ik de laatste blogpost ik heb zo genoten van deze blog vanaf de eerste tot de laatste dag .
    Zoveel prachtige creaties die voorbij kwamen niet te doen dat was hier echt genieten van al dat moois ....... en nu zie ik dat ik de eetrste ben in de top drie mijn jaar begint goed .
    Hartelijke dank ben er super super blij mee ......
    Nog een prettige dag lieve groeten Doris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst wens ik iedereen een fantastisch 2017 toe in goede gezondheid! Dames van harte met jullie prachtige creaties, wauw! Plony en team nogmaals dank voor jullie inzet op dit mooie blog en een fijne dag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een gelukkig, gezond en creatief 2017 toe.
    En wat een prachtige top 3 als afsluiter!
    Bedankt Plony en team voor jullie inspiratie die ik hier altijd kon vinden bij jullie prachtige voorbeeldkaarten en ik zal dit zeker gaan missen.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony wat een hele mooie woorden voor iedereen...een prachtige afsluiter, met alle waardering voor iedereen!
    Allereerst iedereen een heel mooi, gezond en creatief Nieuwjaar! En wat heb ik altijd genoten van dit challenge blog, ook iedere keer van de schitterende inspirerende voorbeelden van het hele Design team. Gelukkig ga ik jullie in blogland nog veel tegen komen en het zal beslist een beetje leeg aanvoelen voor jullie niet meer voor WLVC mooie voorbeelden maken! Maar ook voor ons zal het vreemd en leeg zijn....snik! Thanks voor al die mooie jaren en heerlijk om me in de laatste top 3 te zien met het zachte kerst wantje....super bedankt!!!! Allemaal lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie prijs prachtige creaties....verder iedereen een geweldig en creatief nieuwjaar.
    En Plony en haar team bedankt voor al jullie schitterende kaarten die ons veel inspiratie gaf.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige winnende kaarten net als alle andere voorbeeldkaarten waar we altijd zo van mochten genieten.
    Plony en je team, heel erg bedankt en veel creativiteit toegewenst voor 2017
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Plony,
    Wat voelt dit toch raar om dit laatste blogbericht te lezen... Nooit meer WLVC..
    Ik ga jullie zeker missen en velen met mij.
    Bedankt Plony en ook de meiden van het DT voor jullie prachtige voorbeelden, iedere 14 dagen weer opnieuw.
    We gaan elkaar zeker nog tegenkomen hier of op facebook.
    Ik wens jullie voor dit nieuwe jaar het allerbeste toe!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd allemaal !!
    Plony en team...hartelijk bedankt voor de mooie voorbeelden en inspiraties.
    Ik wens jullie alles goeds voor 2017....ik ga deze blog missen.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd aan de winnaars en top3

    Dames mag ik jullie heel erg bedanken voor de mooie challenges en schitterende creaties.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!
    Gefeliciteerd aan de winnaars en de top drie.
    De laatste post, snik.
    Maar heel erg bedankt voor dit geweldig mooi blog waar ik soms aan deelnam.
    Dank jullie wel voor de inspiratie want die waren altijd op en top!!
    We zien elkaar wel in blogland, fb etc.
    Totziens!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De winnaars gefeliciteerd en ik wil jullie allemaal een heel mooi en gezond 2017 toewensen en bedanken voor jullie mooie blog ik heb er van genoten groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooo wat moet dit een moeilijk post zijn geweest om te schrijven Plony!
    Erg mooi gedaan!
    Ik heb altijd graag mee gedaan met de Challenges en genoten van alle DT kaarten bedankt creatieve DT dames!
    Proficiat laatste winnaars.
    We zien elkaar zeker weer terug op de blogs.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank-you so much for including my house in your Top 3 and congrats to Doris and Gerie for their beautiful makes. Im sad to see this lovely challenge close but look forward to catching up with you elsewhere in blogland. Happy New Year!! Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo dames van het WLVB wat gaaf dat ik heb gewonnen ik ga zo een mailtje sturen .
    Ik wens jullie natuurlijk alle goeds voor 2017 en hoop jullie prachtige creaties nog te zien op jullie bloggen en op FB (waar zich tegenwoordig alles afspeelt jammer genoeg).
    Bedankt voor al die mooie Vintage kaarten en Creaties te laten zien .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plony en team, ik wens jullie veel succes met alles wat jullie gaan doen. Bedankt!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor iedereen een gezond en gelukkig 2017 !!
    Veel plezier en succes met de nieuwe uitdagingen
    bedankt , heb erg genoten van alle mooie creaties hier !!
    Groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooo wat moet dit een moeilijk post zijn geweest om te schrijven Plony!

    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen